"הנפטרת חזתה את תאריך פטירתה" • סיפורים מהשבעה אצל נשיא המועצת

איתי גדסי 1 Comment on "הנפטרת חזתה את תאריך פטירתה" • סיפורים מהשבעה אצל נשיא המועצת

מרן הגר"ש כהן במהלך הניחום: "מסכן האבל שלא יכול לעסוק בתורה" • "מספר ימים לפני חג השבועות ביקשה מאיתנו 'תגידו לי מתי זה י"ג סיון, אני רוצה לומר וידוי'" • וכיצד ספרו הבנים לאביהם הגדול על פטירת אשתו?

10:04
30.04.24
בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on אלוף במיל' זיו: "המזח הוא הישג אסטרטגי לחמאס"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רבבות מנחמים ובראשם גדולי ישראל ממשיכים זה היום השני לפקוד את בית האבלים בשכונת רמות בירושלים עם פטירתה של אשת נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגר"ש כהן שליט"א.

במהלך הניחום הבוקר ישב הגר"ש שליט"א ולאחר מספר דקות של אנחה הרים את ראשו ואמר לבניו שישבו לצידו "מסכן האבל שאינו יכול ללמוד תורה ואינו יכול לעסוק בתורה שהיא הנחמה הגדולה ביותר".

בניו של מרן שליט"א אף סיפרו לראשי הישיבות שבאו לנחם במהלך היום, בינהם הגר"א אבא שאול ראש ישיבת אור לציון, הגרב"צ אטון ראש ישיבת ראשית חכמה, הגר"א סאלים ראש ישיבת מאור התורה והגר"ע ניסן ראש ישיבת רינת התורה, כי "בהיכל הישיבה פורת יוסף התפלאו כאשר אבא המשיך למסור שיעור גם בימים האחרונים לחיי אמא כאילו הכל בסדר. התלמידים ציינו ראינו כי התורה היא זאת שמחייה אותו".

כמו"כ סיפרו הבנים הבוקר כי הרבנית ע"ה הייתה צלולה בדעתה עד לרגע האחרון ואף חזתה את תאריך פטירתה, "מספר ימים לפני חג השבועות ביקשה מאיתנו 'תגידו לי מתי זה יג' סיון, אני רוצה לומר וידוי'. הרופא במחלקה בבית החולים מעייני הישועה אמר "מעולם לא ראיתי כזה דבר צלילות הדעת עד לרגע האחרון". אמרו הבנים והוסיפו. "כשבאנו בבוקר לספר לאבא שאמא נפטרה לא ידענו כיצד לעשות זאת, סיפרנו לו שהרופא אמר שאפילו גסיסה לא היה לה, פשוט פתאום הגיע הזמן נפטרה. מרן הגר"ש השיב: "איזה צדיקה. זכתה זכתה"..



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אישה צדקת אם רוח הקודש